Kinderen leren door te spelen. Ze bewegen, voelen, horen en zien en verbinden dit bijvoorbeeld met taal.

Monique  Wittebol
Algemeen directeur Voorzitter bestuur

“Spelend de wereld

om je heen ontdekken en ervaren is enorm belangrijk voor een goede en gezonde ontwikkeling van kinderen”

Ieder kind doet dit in zijn eigen tempo en op zijn eigen manier. (Samen) spelen en zo de wereld om je heen ontdekken en ervaren is dus enorm belangrijk voor een goede en gezonde ontwikkeling van kinderen.

‘Spelend ontwikkelen’ staat in dit jaarverslag centraal. Het is niet alleen de naam van onze peuter-methode die we op de kinderdag-verblijven gebruiken, het past ook bij onze Bink-brede manier van werken. Op onze peuterspeelzalen, kinderdagverblijven en buiten-schoolse opvang bieden we kin-deren een veilige en stimulerende plek waar professionele pedago-gisch medewerkers hen begeleiden en uitdagen. Zodat kinderen zich zo goed mogelijk, spelend, kunnen ontwikkelen. In dit jaarverslag laten we graag medewerkers, ouders, kinderen en partners aan het woord over bijzondere activiteiten en hoogtepunten bij Bink in 2016.

We hebben volop geïnvesteerd in opleiding van onze medewerkers, in de borging van methodieken en in onze samenwerking met partners, zoals scholen, zorg, muziek, theater, kunst en sport. Want samen bereiken we meer! Ik ben er dan ook blij mee dat ouders onze opvang waarderen met een 8,2.
Ik wil onze medewerkers bedanken voor hun inzet, onze partners voor de constructieve samenwerking en ouders voor het vertrouwen in onze opvang.

Monique Wittebol
Algemeen directeur
Voorzitter bestuur

Belangrijkste ontwikkelingen

Neem contact op

Neem voor meer informatie contact met ons op of laat een bericht achter via dit formulier.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel het BINK jaarverslag

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

Zoeken in publicatie

Zoek naar een specifieke term.
Vul minimaal 3 karakters in.